onsdag 20 oktober 2010

First time

Tisdagen spenderades på Ullared. Första gången för både mig och Sol. Det går inte att beskriva detta konstiga ställe utan det måste upplevas. Märkliga människor, billiga skitsaker och många kundvagnar. Visst, fanns det "bra" fynd, såg en Kitchen Aid för 3000 kr, men jag orkade inte att släppa på den. Jag köpte träningskläder, en vindjacka, locktång och ett par gardiner. Nöjd! Anledningen att vi åkte dit var att se spektaklet alla talar om. Jag kommer inte att återvända till Gekås förrän jag skaffar kids och det dröjer.

Mitt humör var inte på topp inne i varuhuset, folk flyttade inte på sig och jag körde på dem med kundvagnen och var allmänt sur, PMS, ja visst! Om man vill se fula människor som gillar husvagnssemestrar (även Phuket), äter Euroshopper/Eldorado, klär sig i tischor med billiga tryck och har på sig allvädersstövlar, jodå ska du åka till Gekås, Ullared. Förresten älskade läsare, jag hade 340 st besökare förra veckan (OMG) och INGEN har lämnat en kommentar. Tyck till eller skriv en hälsning, det skulle göra mig glad!

(Kundvagn: Gekås, Ullared, Plånbok: Hello Kitty, Hand: Solan, Nagellack: Essie)

2 kommentarer:

  1. Härligt att ni besökt Ullis =) Visst får man blandade känslor när man är där? Mkt skit, men ibland hittar man nåt bra. Kollade också på kitchen aid:en när jag var där sist. Ett tips för att undvika klaustrofobiska känslan av allt folk är att stänga ute stressen med hörlurar och lyssna på musik. Gillar din blogg skarpt! Hälsningar gamla klasskompisen

    SvaraRadera
  2. Maria: Hej! Roligt att du gillar min blogg.Jo det är blandade känslor man upplever. Bra tips! Tack för kommentaren, Kram Kia

    SvaraRadera

Babe, tyck till!