måndag 21 mars 2011

S/S 11

Darlings, äntligen är det vår. Börjar bli dags för att våga vägra det svarta träsket. Nu är det slut att gå runt i svarta outfits. Mer färg till folket. Jag kör på färgglada assar, skor och klänningar. Ytliga världen är toppen men den själsliga sviktar. Försöker överleva vardagarna genom konstant sysselsättning som vinluncher, galna partynätter, motion, mobilsamtal och bokläsning. Håller mig fortfarande över ytan tackvare familj, vänner och arbetskompisar. Love. Min Prada Bow Bag en gammal trotjänare, hängt på min axel i 3 somrar nu och den känns lika rätt fortfarande. Panterringen har jag köpt av denna chica snygging http://carolinesmode.com/caroline/

(Bag: Prada Bow Bag, Ring: okänd märke, Bracelet: Hermes)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!