torsdag 29 december 2011

Prisoner



Den rastlösasjälen har nu tydligt visat sig. Jag har semester men inga planer. Sitter och mår lite dåligt över att jag inte aktiverar mig hela tiden. Ibland undrar jag om jag har någon släng av bokstavskombination, men bara lite.


Just nu upplever jag mig instängd, som bilden ovan visar. Har ju hört att det är tufft att tugga taggtråd och åka hoj. Men jag kör inte hoj utan kissar taggtråd. Flott värre. Kanske too much information. Fan! Har nu semester och blivit fånge i min egna lägenhet, lite Josef Fritzl varning fast light. Det har även flyttat in en man ( antar att det är av det manliga släktet eftersom vi tjejer håller ihop) i min toalett. Han sitter där. Elda på mitt urinrör med sin lilla tändare flera gånger om dagen. Helvete vad ont det gör. Och nej, det är ingen könis, det är en urinvägsfuckinginfektion. Hade varit mer tacksam om det hade varit en könis, men jag är singel och någon sexuell aktivitet existerar inte. Roligt, not!


Den här infektionen begränsar mig. Vågar knappt gå ut genom dörren, många tvångstankar ploppar upp, tänk om jag inte hinner till toaletten. Den där eldande mannen ser till att det bara kommer 5 droppar åt gången, 100 gånger om dagen. Nästa gång jag kissar så ska jag ta mig fan sjunga. Sjunga..- ÅÅå..Dagyn kom hit och spill, 5 droppar till. Jag är lite lätt aggressiv nu. PMS. Nähä! Inser att det måste vara ett fruktansvärt handikapp att vara inkontinent. Stackars människor.


Har inte orkar fixat till mig. Ser ut som en blandning mellan campare på Böda och en polsk bärplockare. Hängiga mjukisar, ska vara smidiga att dra ner. Fort. Sorkig randing tee utan behå. Förlåt, Gud i himmelen för jag är så ful och äcklig. Men jag har dyra hårprodukter i håret. Kan faktiskt inte helt gå ner mig i träsket. Men egentligen borde klänning utan trosor vara det ultimata outfiten? Här ska bytas om. Galaklänning, check!


Galaklänning, fixat hår och dra på lite makeup. Inga trosor. OMG! Ska peka fuck you till mannen i toaletten. Han kan sitta där och elda men jag vägrar att vara ful och ett offer. Kör på fabstilen inomhus i mitt light Josef Fritzl hem. Välkomna!

(Heels: Jimmy Choo)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!