torsdag 22 december 2011

Sequins







Checka in julklappen jag fick av mina gamla vapendragerska Ida. Mina ögon glittra och läpparna ler av denna vackra skapelse. En paljettsminkväska ifrån MakeUpStore, total opraktisk men alldeles underbar. Den fungerar nu som smyckesförvaring, endast till mina favvo juveler. Det stämmer att grönt är skönt!

Nyårsfest är fixad. Trerättersmiddag med glamorösa människor, festtemat är överdåd, passar mig perfekt. Min ljusa paljettkavaj är given, så a´la Dallas stil. Add till några gigantiska strassörhängen, då är kvällen räddad. En cocktaildress bör inhandlas, för vem vill gå någon gammal trasa på nyår? Inte jag iallafall. Skor blir inget problem, tyvärr måste snö-och halkvänliga skor användas. Vägrar att frysa om tassarna då kan natten bli förstörd.


Julen närmar sig med stormsteg. Jag önskar er alla en otroligt fin jul och va rädda om er. Krama och pussa dina nära och kära en extra gång. Stressa inte utan njut! God Jul.

(Sminkväska :MUS, Halsband: Liimited editon Glitter)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!