torsdag 1 mars 2012

Kors i taket



Michael Kors. En otroligt duktig designer. Jag och Solveig är faktiskt tjenis med honom.Vi träffade honom på Harrods för några år sedan. Inom några timmar sprang vi även på Matthew Williamson. Vi hoppade av lycka och fnittrade. Gick vidare till ett flott hotell i Mayfair, dracks oss berusande kl 16:00 på dagen. Beställde in afternoon tea för 1000 lax. Jag åt två kakor. Dyra kakor. Men platsen, atomosfären och sällskapet var i världs klass. London levererade. Vill skapa mer av sådan fina minnen att ta med sig i livet. Strävar ständigt efter det. De väger inget men gör en glad i själen.

Hade ju bara en silverklocka och saknade en i guld. Klickade hem denna guldiga godbit. Se mer på www.michaelkors.com. Kors handväskor är 2die4 och ganska vänliga emot plånboken. Vill ha dem, helst igår!! Hatar billiga neon/pastell plastklockor som man köper på urochpenn och i värsta fall på marknaden för en strunt summa. Big Brother stil och har sett dem tillochmed på kärringar. Illa. Sjuktfult och omodernt. Skänk dem till något barnhem i öst om du äger en.

Fick besök av mina päron förut. Spelade upp en Avicii video samtidigt som jag hoppdansade till. Mammi kollade med stora ögon på mig och pappi ryckte på axlarna. De har liksom lagt ner med att uppfostra mig. Mammi uttrycker då sin åsikt, att jag skulle vara för gammal för detta. Pappi höll med. Bytte till Justin Bieber. Herrejesus sa mammi. Ena stunden diskuterar du döden, kärnkraftverk, gardinmått och andra stunden kan du inte förstå att man måste köpa nya bromsbelägg till bilen och dansar till detta dynga säger hon. Älskade päronen som står ut med mina svängar. Är inte det som är underbart? Att bry sig om vissa områden och vara vuxen där och sedan vara tok asbarnslig. Hoho! Finaste Justin Bieber fyller år idag. Jag firar detta tillsammans med honom. Firas med skumpa och hans musik kvällen lång. Love Bieber! Imorgon Sthlm. Vi tar min lilla sportbil upp och vi ska sittdansa hela vägen. Akta er ni som åker på E18 tomorrow. Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!