fredag 28 september 2012

Dreams are good to make them come true is better
 

Gillar plåtburkar. Små och runda. Som gängar. Helst i pastellfärger med ljuvliga tryck såsom blommor och söta smådjur. Vintagelook. Leker med tanken att de går att köpa för låsas pengar och innehåller känslor som närhet, bekräftelse, en kram, sovsällskap och att den frågade hur man mår,  möter en i dörren när man kommer hem och ger en varm blick. Tänk om det fanns sådan plåtburkar. Ge mig. Hundratals.

De skulle dofta vanilj, kanel, sommarregn och lavandel. Är i behov av dessa burkar. Vill stappla dem på hög. De skulle få den bästa omvårdnaden och min uppmärksamhet. Hade sömnsvårigheter inatt, somande vid 5-tiden! Det var innan jag somnade som plåtburkarna dök upp i mitt huvud eller drömde jag om dem? Det spelar ingen roll för de vore underbara om de fanns. Trevlig helg. Love K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!