onsdag 31 oktober 2012

Glittra mera
 

Att trolla och leka med accar är kul. Det nitade halsbandet är nytt, flyttade hem till mig i fredags. Kärlek. Men jag upplevde att det var för klent så jag hängde dit mitt älskade strasshalsband. Vips, det blev ett stort statement halsband med rätt attityd. Det innehåller allt jag gillar. Färg, glitter, nitar och att det är stooort. Det tråkiga i kråksången är att både halsbanden är ifrån H&M. Känns inte unikt men däremot har troligen ingen satt ihop dem som jag.

Strasshalsbandet har varit måttligt populärt. Setts på världens alla streetstyle bloggar, modebloggar, kändisar och modemagasin. H&M, de kan leverera high fashion för någon dollars. I vår ska det shoppas massa krimskrams på Protobello market, dra till London i början av mars. Längtar redan. Det blir mer om London i ett annat blogginlägg. För London har shopping i världsklass. Glöm inte att glittra mera. Puss.

(Halsband : H&M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!