måndag 12 november 2012

Kroppen sa ifrån
 

Sömnlöshet, skiftarbete, olycklig kärlek, oregelbundet matintag och stress. Min kropp har visat smygande symptom men i lördags markerade kroppen. Helt slut. Fick avbryta mitt arbetspass. Somnade i fosterställning i flera timmar. Jag som alltid klarar av allt, helt plöstligt blev jag en svag länk. Har fått magkatarr. Inte allvarligt med nog jobbigt att ha. Det positiva är den lilla viktnedgången. Men aptit är helt borta och jag brottas med ett ständigt illamående. Mina finaste vänner har ställt upp trots att mitt sjukdomstillstånd är en bagatell. Fått massvis av samtal, sms, hundvaktshjälp, pepp, sova på armen, besök och kramar. Ni är bäst!  Love U.

Nu ska jag försöka ta det lite lugnare, äta lite mer, sova lite mer och kramas mera. Drömmer mig bort nu till det vackraste plats som jag har besökt. Indien. Bilden är tagen en tidig morgon, soluppgång och vi ska ut med en liten båt för att titta på lekande delfiner. Magiskt. Vad rädd om er, finisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!