torsdag 7 februari 2013

Blackpearl
 

Jag har vaknat upp ur min feberdimma. Legat på ryggen och snorat i två dagar. Märks att jag har varit sjuk, inte druckit kaffe och min hjärna har inte krävt stimulans. Min enda sysselsättning har varit att följa mina älskade twittervänner och käka kräm. Ni har väl inte missat den nya H&Mreklamen med David Beckham i? Prisa Gudarna. Lyllo Vickan som är gift med den mannen. Trots att jag mår fortfarande som en slagsäck så får han mig på bättre tankar, klart ett friskhetstecken.

I mellandagarna när jag och Solan filosoferade om livet. Då bestämde jag mig för något roligt och galet. Varje månad ska jag göra något som jag aldrig gjort förut. Något nytt. Både i januari och februari har bidragit med nya upplevelser. Underbart! Tyvärr kan inte berätta vad. Haha!

I mars blir det att skrika, dansa och glittra till Justin Bieber. Live. Fatta!! Stort och grymt. Han är en världsartis i världsklass det kan ingen förneka trots man inte gillar honom. I fucking London med BFF, flott.

Shoppat nytt halsband, love it. En Blackpearl. Sjörövarhalsband till en sjöröverska, det är så det ska vara. Love, K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!