söndag 15 december 2013



Häxan surtant!



Förbannad. Kokar. Är arg, bitter och tvär på allt denna söndag. Jag slår i saker och säger fula ord.  Pissråtta! Pratar högt med mig själv och är nästan på bristningsgränsen. Är vass som ett spjut och hård som en pansarvagn. Vad är jag arg på?

Öööhh... typ allt! På vädret, bilen, män, mina fötter, tvätten, dammsugaren, disken, säljakt, maten, män ,folket på nätet, tomtar, män, kroppen, blommor som vissnar, ja typ allt. Vill slå till någon (läs: män i allmänhet) som förtjänar det ( jo, jag vet att ingen förtjänar att bli slagen) men ändå. Vart har jag fått mitt "medelhavstemperament" ifrån?  Kanske behöver jag en kram och choklad? Inte fan vet jag.

Jag tänker fortsätta kvällen ensam i soffan med ett dussin mandariner och lussebullar, ska tänka över livet. Imorgon kommer jag troligen återigen vara  så där jävla tacksam, glad och kåt! Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!