tisdag 9 juni 2015

Mallis











 






 
Jag smyg startade sommaren genom att dra till Mallis i en vecka. Som jag älskar Spanien. Resan var till för att främst vila upp mig inför en sommar utan semester. Ladda energi inför nytt arbete och nya kollegor.
 
 Min lägenhet och balkong hade gott räckt till flera personer. Nästan ekade.  Jag sov över hela sängen och verkligen nöjt av tystnaden samt den självvalda ensamheten. Vädret var toppen. Det jag uppskattade mest på resan av de ensamma promenaderna längst strandkanten och att få känna solens strålar emot huden. Min vän Victor var även nere på Mallis samtidigt. Vi körde två helkvällar på krogen, träffade massa trevliga människor och nöjt av tapasen. Och Cavan så klart. Ungefär det jag orkade med, denna resa var långt ifrån en partyresa utan mer en resa för tid till reflektion. Skulle verkligen rekommendera Mallorca, tror ingen bli besviken. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!