söndag 26 juli 2015

Karlstad fick finbesök
 


 
Finbesök av min älskade vän Torun. Vi var först kollegor för flera år sedan och efter en kort tid fattade vi tycke för varandra och blev vänner. Det är inte svårt att gilla Torun. Hon är en mycket god människa som kämpar för de svaga, utsatt i samhället och står upp för kvinnorna. Hon är klok, vass, omtänksam och vacker. Varje gång jag besöker Sthlm bor jag hos Torun. På söder, vid Medis, bästa söder. Hon öppnar alltid upp sitt hem för mig och som gäst känner man sig väldigt välkommen.
 
Så klart att vi åt mat på Karlstad (enligt mig) bästa matställe. Olssons elektriska. Supergott och det blev en soft kväll som avslutades med några glas rosé på en uteservering. Båda skulle upp tidigt dagen därpå men vi är båda tidsoptimister och livsnjutare som vill helst hinna med allt. Ändå blev det en ganska tidig natt. En kväll/natt att minnas. Varm rakt igenom.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!