tisdag 14 december 2010

Hello my new darling!



Jag är en riktig kaffekärring, helst dricker jag ur kopp. Här är min nya bryggare, en Moccamaster Clubline, är den inte underbar? Helt klart marknadens bästa bryggare. Bara det bästa duger till mig. Avskyr billiga och fula bryggare som folk har framme i köket, ryser. Oftast är de gjorda i billigt plast och saknar bra funktion, dvs usel teknik. Äger man en ful bryggare, snälla ställ in den i köksskåpet med en gång. Hörde att Starbucks har öppnat på Arlanda, jublar. Starbucks är mitt och Solveigs favvo hängställe i London ( i nyktert tillstånd).

(Kaffebryggare: Moccamaster Clubline, Zinkhus: Liseberg, Vitträhjärta: Gåva ifrån Anna-Karin)

2 kommentarer:

  1. Åh vad skönt att du hittat en vit bryggare nu! Nej avskyr fula bryggare, kan förstöra det finaste kök, ska man dricka kaffe får man göra det med stil! Själv dricker jag bara te! Stilfullt alltså, ha ha.. återkommer med MJ plånboken! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. always high fashion baby, always.
    Kram Sean banan (Angelica)

    SvaraRadera

Babe, tyck till!