torsdag 23 december 2010

Merry Christmas!





Det har tjatas, diskuteras och pysslats inför julafton. Nu snart är julen här och alldeles strax åker jag iväg till arbetet. Jag är faktiskt inte bitter. Är inställd på att arbeta, hjälpa de sjuka och döende människorna. Känner mig lite som Karl-Bertil Johnsson. Förra lördagen var det minijulfest här, de kom massa snygga tjejer. Vi dansade, lekte och drack. Helt enkelt en lyckad kväll. Älskade T hade en gåva med sig, en vitt tassel, me love! Så fab. Något som också var väldigt fab var mina föräldrars silvergran, ingen vanlig gran duger. Som ni vet är jag inte mycket för kitchiga julgranspyssel men fågeln som ni ser ovan är väldigt speciell. Den är minst 50 år gammal och mystisk. Eftersom jag har firat julafton flera gånger under december, blir morgondagen lugn. Jag ska tända lite ljus, käka choklad, läsa Elle och kanske kommer det en hemlig tomte! God Jul.


(Vitt tassel:noll54, Tropisk fågel:Mormors)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!