onsdag 17 augusti 2011

Semester 2011


Semestern har varit slut i snart 5 veckor och även bloggen haft en låååångt uppehåll. Alldeles för långt enligt min mening. Men vilken underbar sommar det blev. Tusentack alla fina människor som har förgyllt min sommar. Bästa sommaren ever!! Vilka äventyr jag har varit med om. Minnerna gör mig otroligt glad. Jag har vuxit som människa. Det vore en omöjlighet att berätta allt och långtråkigt för er att läsa men jag kan sammanfatta sommaren med ord:


Sol, Stadloppet, mojito, Bomstad, cykelturer, nakenchock, uteserveringar, balkonghäng, efterfester, söndagsöl, Stockholm, jordgubbar, blåmärken, kanelbullar, Fryksdalsdansen, resväskor, Marbella, skedar, padda, stöld, tyskar, rumpskak, skoskav, taxiresor, Golden Times, stek. Lady Gaga, stängsel.


Ni förstår att det har varit många tokiga, roliga, galna och underbara upplevelser. Men även ledsamma och destruktiva men de glöms bort i all glädje. Nu ska det laddas inför hösten, den ska bli minst lika bra fast i ett lugnare tempo. Bloggen kommer att uppdateras ungefär 1 gg/vecka. Vi ses, sötnosar!


(Bilden tagen i Marbella, Juni 2011)


1 kommentar:

  1. Det kommer bli den bästa hösten ever =)
    Kram på dig Kia <3

    SvaraRadera

Babe, tyck till!