tisdag 20 september 2011

Peaceful






Vardagen och hösten har kommit. Det händer inte mycket i livet nu. En stillsam period. Viktigt att ta det lugnt ibland. Oftast är lugnt för mig lika med tråkigt Jag är en rastlös person men är välmedveten om det. Helst ska det hända någonting hela tiden. Men någon dag i vecka är jag bara, att bara vara är nyttigt. Då brukar jag ligga och gosa i soffan med hundarna eller tar en lång skogstur. Blommorna få mig att le. Brukar köpa nya snittblommor till varje helg. Lyx för mig , de går loss för några guldtior och de sprider härlig doft. Återigen de småtingen som gör helheten.

(Rosor: Blomsterlandet)

1 kommentar:

  1. Åh snittblommor tänker jag också börja köpa. Det är så himla fint! Ska köpa fina rosor, och hortensior. På torsdag så att det är fint inför helgen. :) Min vardag består snart av träning, skola och lugn. Förhoppningsvis. :P Hoppas det är bra i K-D. Miss you! Puss puss.

    SvaraRadera

Babe, tyck till!