tisdag 25 oktober 2011

Beautiful day!




Hade en fin ledig dag i torsdag. Jag fyllde dagen med bara sådant som jag får mig att må extra bra av. Lång sovmorgon, skogspromenad med grisarna, pyssel, sopplunch, springtur med väninnan I och avslutade kvällen med bokläsning i soffan tillsammans med smågrisarna. En perfekt dag för själen. Som jag njöt. Hann också ringa flera samtal till vänner som bor alldeles för långt ifrån mig. En riktig lyckad dag. Fick en komplimang häromdagen, lever fortfarande på den. Varför ger vi inte mer komplimanger till varandra? Från och med nu ska jag berömma flera över deras arbete, beteende, utseende och klädsel. Sprider ringar på vattnet, behövs nu när mörkret närmar sig. Sprid glädje!

(Magasin: Elle, Tekopp: Bruka,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!