måndag 7 november 2011

Powerring!!




Älskar stooora smycken. Ett stetement halsband kan göra en hel outfit. Att mixa gammalt, nytt, billigt och lyxigt är ett måste för mig. Det är då man skapar en stil, en egen stil. Mainstream är för tråkigt att vara. För vem vill vara tråkig? Inte jag :). Denna powerring är så stor att jag skulle kunna sjunka vid en förlisning. Ett riktigt fynd för en halv hundralapp på en de stora modekedjorna. Den mixar jag tillsammans med min ring ifrån YSL en dyrgrip som används flitigt.

Kylan har ännu inte kommit och tusentack för det. Ballerinaskorna och pumpsen står fortfarande kvar i hallen och används. Snö kan det vara i december. Föräldrar åker snart på deras årliga Spanien resa, det betyder att mitt parafymförråd kommer att växa, jippie! Denna gång är det Cholé nya doft. Vilken är din favvo doft?

(Ring: H&M)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!