tisdag 20 mars 2012

Guldfeber!




Det råder guldfeber här i staden. Hockey bockey slutspel och jag bryr mig knappt, snark. Vill tillägga att jag inte odlar slutspelsskägg. Men karlarna får gärna göra det i måttlig mängd, damm it vad hett! Jo visst är det kul om FBK vinner SMguld, kul för Karlstad men lagsport är inte my cop of tea. Har väninnor som följer detta spektakel slaviskt, jag sitter mest snällt bredvid och dricker en öl, glor på folk och klappar händerna vid mål. Vilar heller min sportögon på skidor, ridsport, skidskytte, simhopp, poker, golf, konståkning, simning, friidrott och formel 1 .Inga tramsiga lagsporter.

Vad tycks om detta underbara kakfat? Det är finaste Mirja min brors sambo som har designat och skapat det. 2die4. Gulligaste kakfatet ever. Faten är specialdesignade för NK av Rörstrand. Cookiesfatet har fått sällis av mina vackraste guldaccar för att få in den rätta guldfebern/yran som har drabbat lilla Karlstad. Vinner FBK firas det med champagne, förlorar de firar vi att slutspelet är äntligen slut med champagne. Man kan alltid hitta på något att fira, eller hur? Glöm inte att följa mig på twitter, @dreamsbykia. Guldpussar på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!