onsdag 21 mars 2012

Respolare?


Småsur. Inte bra för min bekymmersrynka i fejjan mellan ögonen. Bör fixa den. Dyrt. Fåfängt men nödvändigt. Landstinget har bidragit till den. Sliter röven av sig på arbetet och sedan får man inte bestämma när man ska få ta ut sin semester. Kokar av ilska. Jo, jag ska vara tacksam över att semester finns, det är en otroligt fin gåva. Tackar och bockar till alla förfäder som har kämpat för rättigheterna till semester. Får semester i augusti! Då är det ju höst. Mitt modehuvud tänker då på höst-vinterkläder.

Men nu söker jag respolare. Mina närmaste väninnor är upptagna med sina män på semestern (minus Torun). Resan bör innehålla sol, strand, shopping, party, kultur och äventyr. Och förresten hur ljuvlig är inte bilden ovanför då? Mina fötter i somras vid poolen i Marbella. Stekigt gott. Hör av er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!