tisdag 17 april 2012

Sick!



Jag som är aldrig sjuk om man bortser ifrån att jag är smått sjuk i huvudet, en bestående skada :) Snittat på typ 4 sjukdagar de senaste 6 åren. Igår startade min 5-dagars ledighet och då kom feber och tandvärk. Legat utslagen i soffan i ett helt dygn. Rastlös i huvudet men kroppen orkar inte diska och handla käk. Jag fått i mig några äpplen och dryck. Ser ut som ett vrak. Jag skulle vilja ligga i ett badkar och sen förflytta mig till rena vita lakan i egyptisk bomull. Bli serverad smoothie och färska bär. Roomservice, ja tack!


Istället ligger jag oduschad i en halv bäddad säng och dricker gammal provivadryck. Fräscht! Det enda som är glamour nu är SATC-boxen och mina Victoria Secrettrosor (de enda som var tvättade, obekväma och små). Jag är troligt självständig men nu behöver sjuksköterskan någon. Vill bli omhändertagen. Känns som jag är bättringsvägen. Nu efterforska, semesterplaner. Frankrike? Spanien? Italien?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!