fredag 13 april 2012

Vogue Vogue Vogue Vogue




Kate Moss i Vogue. När yta är som bäst. Arbetar natt heeeela helgen. Dessa asnajsa bilder får mig att överleva, bortse ifrån all sjukdom och död. Att riva upp hundratals katonger av Chanel på världens lyxigaste och anrikaste hotell vore flott. Iklädd haute couture kläningar och high heels. Att glömma svält, fattigdom, sjukdom, krig, våld och orättvisor. Drömma kan man och det ska man. Förverkla dem. Men låt några alltid vara drömmar och låt aldrig någonsin någon förstöra dina dreams.

Inatt sitter jag inte på Ritz i London med chihuahuorna utan befinner mig hos de sjuka som behöver mig mer än de plyschklädda sofforna i ljuvlig pastellfärg. Någon dag sitter jag i baren på Ritz, lapar drinkar och hänger skönt i de sockersöta sofforna. Hoppas vi ses där! Trevlig helg och dröm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!