tisdag 22 maj 2012

                                   Sommarkänslor



Solen som värmer, barfota i gräset,  frukt i drivor, kaffipause och en skogstur, exakt så kan denna fantastiska dag summeras. Har delat dagen med sötnötterna Anna och Ida. Kloka kvinnor som gör livet finare. Har sommaren kommit? Hoppar jämfota gånger tusen om det är sant. Är peppad inför sommarfesten med arbetet på fredag, 70-talstema. Min outfit blir hippiestil. Tänk vågigt hår med hårband, fjädrar, halsband med peacemärke, hotpants, stora runda solglajjer, mönstrad tunika och platådojor. Adda lite rose vin och trevligt sällis, inget kan gå fel bara rätt så jävla rätt.

Ovan ser ni vad som gömdes i svartaboxen ifrån Nettan. Min nya baby, en YSLbaby. Kräver varsam hantering och är i behov av mycke kärlek. Men det är knappast svårt att inte ge den all uppmärksamhet. Kolla in färgen bara, tropiskt vatten. Love it! Som ni har förstått har jag vaknat upp ifrån nattveckan och humöret är på topp. Har en light släng av manodepp ibland eller rättare sagt är jag duktiga på att tycker synd om mig själv och blir oftast (läs: alltid) sur om jag inte får min vilja igenom. Bortskämd? Om. Men enligt mig själv är jag bortskämd på rätt sätt. Tur för mänskligheten. Kram på er, finisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!