fredag 25 maj 2012

                                   Bikininoja


Synliga blodkärl, apelsinhud, generande hårväxt, slapp hud, spritvalk och tjena bikinisäsong. Tjabba tjena hallå liksom! Planen var bikininköp igår. Kom hem tomhänt och sur. Ångest. Dåligt utbud eller är min kropp helt fucking felskapt? Det är allt eller inget. Annars är det muskorta bikinitrosor så att typ hela muttan syns, varför inte bada naken då? Små överdelar och konstigt sydda, jag äger ett par C-kupa lökar, hur fan hittar alla sillisbrudar sina överdelar? Det andra utbudet var tanttrosor, dessa trosor täcker hela röven och halva ryggen (snacka om stor area) och överdelen är lika sexy som fulaste funktionella mormorsbehån. Gråter. Drömkroppen är Kim, vart är den äkta? Ingenstans men sagolik vacker.

Jag börjde om imorse. Insåg att kroppen är som den är i nuläget men efter rivit ur halva lägenheten hittades 3st bikinis. Får duga iaf för stunden. Jag ska njuta av solen. Skit det samma om bikinin sitter på halvsniskan och jag är lönnis. Det finns värre saker här i världen, faktiskt. Som kärnvapen, bristen på rent vatten, koldioxidutsläppen, sexhandeln, Nordkorea, fattigdomen och förtryck osv. Nu strandhäng med Marianne och Sixten. Jag tänker inte plaska runt i vassen. Så det så. Solig fredag på er, mina hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!