torsdag 7 juni 2012


Det var en kväll i juni när sommaren var som vackrast..

 


Rosepremiär är avklarad i det gröna, check.Våra öron fick lyssna till en gratiskonsert ( Thanks, Karlstad kommun) samtidigt som strupen fick godricka, allt detta tillsammans med nära och kära. Sweet! Idag firas nationaldagen. Hemma hos mig firas den med balkongstäd och renovering av antika stolar. En trivsam sysselsättning. Sticker iväg på weekend i helgen, en trip till Göteborg. Liseberg är ett måste liksom ölintag på restaurang Tyrolen med bompa bompa musik. Att få åka karcusell och käka karamell är fina grejer. NK är värt ett besök, ska spana in det senaste juvlerna ifrån MJ.

By the way så fyller jag år snart. Garanterat kommer en present till sig själv köpas. Vara snål emot sig själv och andra känns osexigt. Jag jobbar inte så och är uppväxt i en givmild familj. Att ge är oftast mycket mer givande än att få. Jag köper alltid presenter till mina vänner och familj som jag själv vill ha och gillar. Skulle knappast ge bort någon ful plastpryl eller salami typ. Och det är alltid, alltid tanken som räknas. Bara få ett vykort med snigelposten eller ett lite hjärta på SMS är en skön smekning för hjärta. Natti natti, sötnötter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!