fredag 15 juni 2012

Fotbollsfeber? öö..Nej!


Läste i tidningen idag att fotboll är visst fin kultur. Har missat det totalt. Hallå! Verkar som de flesta är helt hysteriska inför denna match ikväll. Jag lyfter knappt på ögonlocken, mitt intresse är noll komma noll noll. Like a care liksom. Jo, det är kul om det går bra för Sverige men de senaste åren har det svenska landslaget enligt min mening visat sig svagt. Är det fin kultur då passar det extremt bra att ha på sig långklänning i finaste siden framför teven. Vägrar att bära blågul matchtrötja, osmakligt. Urk. Fotbollströjor för mina tankar till fulla, fula och överviktiga män ifrån England som semestra på en chaterö, nej tack!  Pippi gillar heller inte bollar men däremot älskar Fiji bollar. Fiji sitter med sina stora chihuahua ögon och glor som en tok. Tokig hund men alldeles underbar.

Skaffat lösögonfransar som sitter kvar i 2 - 5 veckor. Är nöjd. Asnöjd. Mina ögon liknar ett blåögt rådjur alt. skogsrå. Otroligt fenimint. Imorgon smäller det. Fest hos Kia. Peppad till tusen. Världsklass. Vi ses i rosedimman, smulor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!