tisdag 19 juni 2012

Döskallar + cerise = God kombo


Är karltokig. Just nu i Alex. Inte vilken Alex som helst utan Alexander Mcqueen. En sidenscarf i cerise är bara min. En gåva ifrån mig själv till mig själv, tackar. Firar sista året som tjugoåring. Festen i lördags var bananas, den var skön. Så skön att repris behövs. 

Är överrörlig i varje led i kroppen. En gummitarzan. Dansade i köket igår, jo det sant, på en måndag! Halkar och vips så går mitt knä ur led utan att hoppa tillbaka. Får lirka tillbaka knäskålen själv på rätt plats. Känner mig som Macgyver, kan allt. Nu är jag en halt höna, mitt tempo är snigelfart. Lärorikt att dra ner på farten ibland. Knät är svullet, liknar en överjäst ölmage. Kör knappast med kort klänning, inte speciellt snyggt med ett överviktigt knä. Hej fetto liksom!

Ska bli ljuvligt i midsommar. Midsommar firas i en stuga i värmländska skogarna nära vattnet, vackert och svenskt. Något annat som även är ljuvligt är den nybokade tjejresan. Jag och tre av mina gangsterbrudar drar till bästkusten i 3 dagar. Grebbestad!! Satan i gatan, ballen i hallen vad härligt och det är bara förnamnet. Apnice.

Nu vankas högläge för knät och kaffi för själen. Slängkyss till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!