lördag 7 juli 2012

Sommarnätter


Min lever lever typ inte. Körde tvådagars. Det blev strawberry daiquiri race, partyhatt på, dans på köksö, mängder mojito och paljetter. Galna fester som jag aldrig ville att de skulle sluta. Att få vara kvar i fyllan, höra discomusik, ha glada människor runt om sig och göra knäppa saker. En fin värld! Blir sjukt svårt att toppa dessa kvällar i sommar. Men Grebbestad, Stockholm och Riga kommer leverera. Ränder går aldrig ur en. Bangar aldrig en fest. Livet ska ju vara en fest.

Och hur snyggt är det inte med neonaccar? Mitt senaste tillskott är ett maffigt halsband i rosaneon. Oja jag dansade i neon igår. Dansade tills fötterna värkte och avslutade mitt festdygn med att hoppa barfota i vattenpölar typ halv fem på morgonen. Ljuvligt och så barnsligt, precis som det ska vara. Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!