söndag 8 juli 2012

Stick och brinn



Aggressiva klubben har styrelsemöte i min hjärna denna söndag. Orka. Stör mig på allt typ nästan. Fula människor och deras beteende, cpiga bilförare, regnet, mina korta naglar, orakade ben och all äckel mat som finns. Håll käften. Dra åt skogen. Skit ner er. Gå och dö. Allt är bajs. Mitt jävla manodepresiva beteende. Finns inga hedliga människor, tro inget annat. Det är iochförsig skönt, verkar vara sjukt okul att vara hederlig och from. Bästa medicinen är hundarna, ett glas vin och slå i saker.

Nu knytnävslag i soffbordet tillsammans med ett glas vitt och hundmys. Apröv vad gnällig jag är, en riktig surfitta. Häxan surtant börjar redan få bättre humör. Snyggot, Heidi Klum får mig att byta planhalva och mina mungripor röra sig sakta uppåt. Thanks, Heidi, love U.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!