torsdag 23 augusti 2012

 
Halloj, mina små hallongrottor!
 

Semestern är slut och hamsterhjulet har redan börjat snurra. Riga var vackert, den gamla staden är värt ett besök om inte flera. Jag hade flera fantastiska dagar i Sthlm och umgicks med de coola o dundersnygga brudarna, Torun, Lisa och Lotta. De tankade utmärkt på mitt`"mår bra konto" enbart bara med deras närvaro. 

Haft en underbar 4 veckors semester och min lilla Pippi har svarat bra på behandlingen. Nu satsar jag på ny start i livet igen. Ida och jag har återigen börjat med våra träningsrundor. Hon är min trygga hamn i stormen. Pepp. Pepp. Varvar detta med hundmys och bokläsning.

Som vanligt händer det massa roligare saker runt om mig hela tiden. Imorgon drar jag vidare till Säffle för tjejkväll och ett hemligt uppträdande. På lördag frias Camilla, hon är Karlstads sötaste blondin som har fyllt blott 25 år. Hurra Hurra! Full rulle som alltid och det gillas. Vila det gör vi i graven. På återseende, sötkakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!