måndag 10 juni 2013

Summerburst



 
Varma juninätter, housemusik med de bästa DJ:s, lagom berusad av fin dricka och allt detta tillsammans med min bästa vän. Love u, Solan. Tack! Helgen var asgrym. Vi hade rosa hårtoppar, en stulen poster och fötter som värkte av all dans. Fick minnen för livet. Självklart hände en del hemliga och spännande saker. Censur på det. Vi hängde med sköna folk som gav energi. Jelena, vår nya väninna som även är tokig i housemusik och hundar. Hon är en klippa med hjärtat på rätt ställe. Min blivande make Axwell ( Han vet bara inte om det ännu) fick mig på fall. Mina fjortisögon glittrade av att se honom. Love him!
 
Jag och min BFF bestämde att våra fötter ska få stå ut med ännu mer smärta, nästa år. Antagligen kommer vi gå som halta lottor. Vi är sugna att åka till en jättestor housemusikfestival utomlands. Innan barn, innan make, innan igenväxta rabatter, innan carportbygge och innan ICA-kort. Bäst att passa på innan allt som kanske aldrig heller kommer bli av. Var sak har sin tid. Vågar inte hoppas på något längre. Bättre att leva här och nu.
 
Känns skönt att vårt barnasinne är kvar. Vi fick en kommentar av en kille att vi var de yngsta 30-åringarna han någonsin har träffat. En komplimang, eller hur?  Kan vara så att vi är konstiga men vi vågar iaf spela ut våra löjliga sidor. De som känner oss väl känner även till våra seriösa och djupa sidor. De finns där men inte med oss denna helg. Leave this world behind!
 
Summerburst, vi kommer tillbaka. Garanterat! Work hard, play hard. Puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!