onsdag 5 juni 2013

Jaha!

Vilsen i pannkakan. Skogsrået har arbetat för mycket, känslor dit och hit och livet har varit lite väl händelserikt på alla plan. Så istället för att vara exalterad och stressad inför alla roligheter så är jag matt. Men hallå! Jag borde sprudla av glädje. Det är sommar. Snart får jag dansa till Axwell och Guetta. Jag fyller 30 år. Medelhavet längtar efter mig. Endast 4 pass på jobbet kvar tills semestern.

Men istället känner jag bara jaha. En fettisch käftsmäll är vad jag behöver eller kanske en kram. Ett jävla uppvaknande. Hej Zoombie liksom! Någon som vill slå mig? Slå mig på läpparna, alltid snyggt med lite sisådär fläskläpp billigare än Restylane.

Ska börja packa min väska inför en helg i Göteborg tillsammans med min gangster Solan. Vi ska möta upp Jelena, hon ska lära oss Serbiska och häva GT:s. Vi ska även hinna kramas med min kusse Anders, hans finaste Linn och hänga med kloka Frida.

Vi bor flott och centralt. Stilen på kläderna är lite Coachella möter Miamibeach. Färgstarkt. Ungdomligt! Dansvänligt. Neon. Bohem. Mkt armband och självklart solglajjor.

Solan och jag ska som vanligt göra listor om livet. En liten halv års update. Det ska bockas av och läggas till. Vi har visioner, drömmar, mål och krav. Framfört allt har vi stora käftar och många åsikter.

Ikväll väntar en fin gratis konsert på Sandgrundsudden med mina finaste väninnor. Som har blivit en somrig tradition. Älskade sommar, du är efterlängtad och behövd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!