måndag 19 augusti 2013


Pom Poms!
Finns olika slags pom poms. De små och söta cheerleadersflickorna använder sig av dem vid dans. Men sen finns det pom poms som inredningsdetalj. Jag var aldrig någon söt cheerleaderflicka i skolan inte ens "bollkalle" utan jag var istället elevrådsordförande med många åsikter och ville förändra världen. Nu är det min tur att skaffa pom poms. Köpte tre stycken till sovrummet, två ljusrosa och en vit. I olika storlekar och former. De är gjorda i finaste silkespappret och är alldeles ljuvliga. Mina ska hänga i olika höjder i taket vid min spegel. De fyller egentligen ingen funktion mer än att de ser bara ut som sådan där härliga fluffiga pappersmoln. Inte för de bidra något till världsfreden utan de är bara ett onödigt ting som gör mig glad. Glad ska man vara. Puss.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!