söndag 11 augusti 2013


You deserve


Kände en sådan otrolig marklöshet häromdagen. Över en situation på arbetet. Var irriterad men tänkte hela tiden, det är deras ångest och inte min. Som ett mantra. Jag försökte skaka av mig allt. Lika snabbt jag lämnade sjukhuset var det borta men känslan låg kvar. En dålig energi tills jag fick detta mess av min älskade BFF. Gulle! Vi är värda det bästa så är det. Det förtjänar vi.

You deserve flowers on your doorstep and coffee in the morning
You deserve notes left on your dashboard and ice Cream sundays at 3am
You deserve honesty every day and to be kissed every day
You deserve to be reminded how beautiful you are

Så mycke värme i bilden. Berusade av sommaren, musiken, vinet, människorna och gemenskapen. Om 10 månader är vi där igen. Samma känslor ska få upplevas. Det förtjänar vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!