torsdag 12 september 2013

"A ship in the harbour is safe,
but that is not what ships are bulit for".
       
 
Imorgon drar vi ( jag och 14 av mina kollegor) ut på Östersjön. Ska bli kul och intressant att se vad Östersjön har att erbjuda på denna gång. Antagligen ful(l)a karlar, dåliga efterrätter, surt vin och finskt dansband. Men det har också sin charm i alla fall för ett dygn. Baren känns lite som att hänga på Rhodosbargata. Lite galet, lite lortigt och det kan hända vad som. Hej köttmarkand. Där säger jag bestämt hejdå utan att vara allt för torr.
 
Vi har lyxat till oss med den dyraste hytten som har fönster och kylskåp. Om man nu kan lyxa till det på en finlandsfärja. Jaja. Jag bor i "singelhytten" tillsammans med de yngsta tjejerna. Självklart den bästa hytten vad annars! Vi ses på dansgolvet mellan styrdansen och den så kallade discodansen. Skål!
           

1 kommentar:

  1. Hoppas ni får en helt underbar resa. Det är ni värda allihop. Å jag har ringt å förvarnat östesjön om att ni kommer <3

    SvaraRadera

Babe, tyck till!