onsdag 12 mars 2014

Min man




















 
Mitt enda liv. Det enda liv jag haft. Det enda liv jag kommer få. Jag då vill jag ha en skäggig man, mörkhårig med lite längre hår och gärna tatueringar. Självklart är egenskaper och värderingar viktigare. Men nu diskuterar jag bara det ytliga i detta inlägg. Skägg är väldigt manligt och stiligt ( o just nu väldigt popis vilket är superdunderbra, hoppar upp och ner av glädje). Gillar när de är välvårdade men ändå ser lite "luffiga" ut. Lite sjörövare. Kapten Sparrow fast med klass. Tatueringar är absolut inget måste utan mer en bonus. Som extra topping på glass. Smaskigt!
 
Något som jag lägger märke till hos en man är händerna. Armarna. Stilen. Hår på bröstet är ju ursexigt. Men det viktigaste är utstrålningen och att ögonen glittrar. Kroppstorleken och längd spelar ingen roll, är allätare där. Tycker ändå inte att min "utseendekrav" är omöjliga. Jo kanske för staden Karlstad men inte för Sverige.
 
Har en förkärlek till män i tofs! Men bör även påpekas att det klär inte alla. Favoriten bland alla dessa skönheter ovan är han i den orange vinterjackan. Han skulle passa utmärkt hemma hos mig, eller hur?  (Hihi...han är ju "bara" fotomodell för bland annat Dolce & Gabbana). Jag fortsätter denna dag att dagdrömma om min framtida skäggiga man. Mer skägg åt folket!!! Puss
Mitt enda liv
Det enda liv jag haft
Det enda liv jag kommer få
Det enda liv jag nånsin velat ha
Read more at http://www.lyrics.com/mitt-enda-liv-lyrics-gertrud-stenung.html#xqpR6KAyx3iu5u3o.99

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!