onsdag 5 november 2014


"Some day we will find what we are looking for. Or maby we won't. Maybe we will find something much greater than that"
 

Jag bara njuter och svettas. Fantasktisk väder (mestadels) och bra träning. Det var länge sedan jag mådde så här bra. Jag har varvat ner och kopplat bort allt som sker hemma i Sverige. Funnit ro. Självklart saknar jag mina hundar varje dag. Alltid. Men de har så gott hos M och L. 


Spanien är the place to be. Kunde inte hålla fingrarna i styr häromdagen så jag och min BFF "råkade" boka in en resa i februari till detta underbara land. Jag kommer alltid förbli en Marbellakärring.

Här kör vi ca 3 stycken träningspass per dag. Som intervallträning på löpbandet, kondition, styrka, balans, Yoga, stabilitetsövningar på knät, ben och bål. Är väldigt imponerad av min fysioterapeut Erik, han är guldvärd.

Nu ska jag strävar stenhårt mot mina mål. Pepp. Pepp. Jag är full av energi och strålar. Kvällarna spenderas tillsammans med nyfunna vänner. Alla knasiga på sitt sätt. Får uppleva mycket och lagra in allt. 

Love / Kristina





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!