tisdag 23 augusti 2011

Limited edition

Mode och design är några av mina största intressen. Min supersöta väninna M gav mig denna fin fina Coca Cola flaska, limited edition som är designad av modekungen Karl Lagerfeld. Går inte ens att köpa i Sverige. Visst är den vacker? Även om att Coca Cola är ett multi internationellt skitföretag men det är en annan diskussion. Gillar inte egentligen läskblask men detta är ju lyxdricka. Jag ska avnjuta Colan en sketen tisdag, det är sådan vardagslyx som sätter guldkant på livet. Återigen. För några veckor sedan dracks det 500 kronors champagne på min balkong. Det var torsdagmorgon kl 05, soluppgång och fågelkvitter. Han var ung och jag full. Som jag njöt! Det är fanatiskt sådan ögonblick, när livet leker.





(Cola Cola, Karl Lagerfeld, limited edition)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!