onsdag 8 februari 2012

Likea







Jag gillar mycket så mycket att en bok på flera tusen sidor skulle inte räcka om allt skrivs ner. För det mycket av det goda kan vara underbart. Eller det är underbart. Nedan får ni ett litet axplock. ÅÅ..Himlars vad vackra vargar är. Ett laddat ämne i Värmland. Pekar stort fuck you finger till män i medelåldern som vill skjuta dem, jägar jävlar. Och jag skulle vilja skjuta dem, alltså jägartöntarna. BANG BANG. Akta er!




Jag likear:




Sovmorgon. Smoothie. Fjärilar. Nagellack. Skor. Kanelbullar.Vargar. Skeda. Sol. Jordgubbar. Klänningar. Lipgloss. Semester. Dans. Väskor. Blommor. Nakenbad. Skogen. Kuddar. Baby.





Jag likear inte:




Män i allmänhet och i synnerhet.

( Älskade vargar, tänk att mina fina hundar har vargarna som förfäder, fantastiskt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!