tisdag 14 februari 2012

My new love, pink love.


Hjärtan hit och hjärtan dit. Tokdissar alla hjärtans dag. Ofräscht med geléhjärtan, fula mjukisdjur som har en lapp i arselet, står tydligt Made in China (PRC) och white trashiga röda rosor med glitter runt blombladen. Äckligt! Kul för dem som får sig ett ordentligt nyp ikväll (Kändes ohyfsat att skriva knull men wtf). Kul!

Köpt ny dator. Min löjliga rosa period i livet är ännu inte över. Det blev Sony Vaio i rosa. Rosa är snyggt på en del saker och ser billigt ut på andra things. Aldrig i livet och inte då heller skulle jag ta på mig ett par rosabyxor. Hemsk tanke. Jag skulle likna en lönnfett amerikanska som bor i en husvagn i Alabama. Sådan som har en tisha med glittertext på bröstet och det står typ sexy alt. foxy. Antagligen bärs smutsvita pumps med taxklack och helst dekorerad med något fult strasspänne som har flagnat. Kräks.

Singelkia överlever denna dag. Bryr mig egentligen inte men ett nyp vore fint med rätt karl vill säga. Det enda nyp jag kan få denna vecka är väl om någon dement gubbe på jobbet slår mig i arselet. Svårt att missa det liksom, tänk ladgårdsvägg fast inte så träigt utan mer mjukt.

Hjärta hjärta på er ifrån singeln med stor röv som önskar sig ett nyp men hon äger faktiskt en fin dator. Underbara materiella värld som ersätter den känslomässiga världen. Fina skyddslappar. Konstruktivt strutsbeetende. Älskart!



(Dator: Sony Vaio)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!