onsdag 1 februari 2012

Tio (11) sanningar om mig



Kära babes, känner ni mig? Knappast, få som känner mig väl. Det är några fina människor som jag har öppnat hjärtat för. Min familj, men mina föräldrar och syskon vet inte allt, som tur är för både mig och dem. Solveig, Ida (och mitt X) känner mig bäst. De har funnits länge och ofta vid min sida. Nu är det er tur att få reda på 10 saker som ni inte visst om mig.

1. Älskar bilar. Då menar jag inga raggarbilar och själva mecket med dem. Gillar fina bilar, alltifrån Mustang till PV1800. Att köra bil är bland det roligaste jag vet, tycker själv att jag är asgrym på att köra. Kallas för rallykia.

2. Skulle kunna tänka mig att sälja ett organ, min ena njure till en rik okänd människa. Är jag död, är det självklart att någon behövande ska få mina organ, ta allt vettja. Varsågod!

3.Drömmer om att bli gift. Inget kyrkobröllop. Utan en stor fest m massa god mat och dryck tillsammans med människor jag gillar. För att fira kärleken. Blommorna är givna, vita pioner.

4.Tycker inte om polojumper och heller inte förhudar. Om man får välja.

5.Varit mörkrädd i 27år, senaste året har det försvunnit. Är extremt äcklad av avloppsbrunnar och handdukar som ligger på golvet.

6. Äter kiwi med skal på, är nog den enda som gör det. Tycker om den enkla maten såsom knäckebröd, senap, gröt och ost.

7.Har blivit erbjuden strippjobb och tackade nej. Drömjobbet vore att arbeta m välgörenhet

8. Om jag hade haft möjligthet och tyckte det var värt pengarna skulle jag göra flertal plastikingrepp. Drömkroppen är Kim Kardashian men är hon riktig?

9. Vill designa smycken men kan knappt rita streckgubbar.

10. Söker ofta spänning och utmaningar i vardagen. Ska hoppa fallskärm.


(11. Måste göra ett tillägg, är intresserad av sår ju större och kladdigare desso bättre. Att få klippa i, göra rent och lägg om, yrkesskada)

(Foto : Taj Mahal, Agra, Indien, taget, 2009)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Babe, tyck till!